https://youtu.be/maM5QI3REw8

Mi foto

Soy sincero, y por ello me gusta que lo sean conmigo, hay cosas que no se pueden fingir,cuando se esta solo, como son el dolor; y los sentimientos..

martes, 25 de octubre de 2011

The last meeting..

¡¡¡Last news!!!:


El Ple de l’Ajuntament de Pineda ha fet l’aprovació inicial, per unanimitat, de l’Ordenança Municipal de Convivència i Civisme. En el ple celebrat aquest dilluns, el regidor Santiago Macip ha explicat el contingut de l’ordenança i la seva finalitat que és millorar la qualitat de vida dels pinedencs i pinedenques i evitar conductes incíviques. L’ordenança recull sancions que poden ser lleus, greus o molt greus, amb multes de diversos imports econòmics per qui incompleixi l’ordenança. La regidora del Partit Popular, Celine Coronil, ha demanat en el ple que l’Ajuntament faci que l’Ordenança es compleixi. Guillem Mateo, portaveu de CiU, ha destacat l’Ordenança com una eina molt important per Pineda.La regidora d’ERC, Mònica Palacín, ha dit que estaran atents a les resolucions del procés d’al.legacions i ha posat de manifest que hi ha sectors que han expressat el seu malestar.

¡¡¡ Ultimas noticias!!!..

Según nuestro Honorable; Ilustrísimo; y Serenísimo; Alcalde: Un apeadero en Pueblo Nuevo, no es viable, según su señoría, es más viable seguir insistiendo, en colocar a su "amigo", en un puesto vitalicio,y muy bien renunmerado, (antes que volver a insistir, en algo que beneficiarias al ciudadano de Pueblo Nuevo). Eso es lo más importante para su Eminencia, el Ciudadano que se fastidie, que a ese silo se le necesita, para pedirle el Voto; y aun falta mucho tiempo para las próxima elecciones Municipales....

P.D. Prometo hasta que meto y una vez metido...............................